ხელმძღვანელი-ქართული ენისა და
ლიტერატურის მასწავლებელი თამილა ხაჩიძე.
წრის წარმომდგენი სკოლის სახელწოდება
|
სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცხრამუხის საჯარო სკოლა
|
წრის ხელმძღვანელი პედაგოგი და მისი საკონტაქტო მონაცემები
|
ქართული
ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი თამილა ხაჩიძე.
T-591056780
|
სკოლის დირექტორის სახელი, გვარი, ტელეფონი
|
ასმათ ბერიძე-კოპაძე
T-591056787
|
წრის დასახელება
|
„მხატვრული კითხვის წრე“
|
კურსის ხანგრძლივობა
|
19 სთ.
|
სამიზნე ჯგუფი
|
VI კლასის მოსწავლეები
|
წრის მუშაობის ხანგრძლივობა/ სამუშაოს ჩატარების დრო
|
60 წთ/
ხუთშაბათი 13სთ.15წთ. |
წრის მუშაობის ფარგლებში გამოყენებული რესურსები
|
კომპიუტერი, პროექტორი, ფორმატები,მარკერები, თაბახის
ფურცლები, შესაბამისი ლიტერატურა და სხვა.
|
წრეში ჩართულ მოსწავლეთა რაოდენობა
|
8-მოსწავლე
|
წრის აქტუალობა და მიზანი
|
დღეს, კომპიუტერის ხანაში
მოსწავლეთა დიდი ნაწილი დაშორდა წიგნს. სწორედ წიგნისადმი სიყვარულისა და პოეზიისადმი
ინტერესის გასაღვივებლად შეიქმნა მხატვრული კითხვის წრე, რომლის მიზანია: გამომეტყველებითი
კითხვის ჩვევათა დაუფლება, ტექსტში შესაბამისი ინტონაციის გამოყენება, სხვადასხვა
ტიპის ტექსტის წაკითხვა და გაგება-გააზრება, შემეცნებითი უნარების განვითარება.
|
შედეგი
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის მხატვრული, გააზრებული
კითხვა.
|
წრის წევრთა სია
N
|
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
კლასი
|
1
|
გიორგი ასანიძე
|
VI
|
2
|
ნათია გრიგალაშვილი
|
VI
|
3
|
გოგა გოგალაძე
|
VI
|
4
|
მაია მანჩხაშვილი
|
VI
|
5
|
გულნარა ოგანესიანი
|
VI
|
6
|
გიორგი ტაბატაძე
|
VI
|
7
|
გიორგი ჩადუნელი
|
VI
|
8
|
ლუკა ციცქიშვილი
|
VI
|
საწრეო მუშაობის პროგრამა
N
|
თემა/შესასრულებელი აქტივობა
|
კლასი
|
დრო
|
1
|
წრის სამუშაო გეგმის, მიზნებისა და ამოცანების გაცნობა
|
VI
|
23.01.
2020
|
2
|
დისკუსია თემაზე-„რა არის პოეზია, პოეზიის სახეები?’
|
VI
|
30.01.
2020
|
3
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში. მოსწავლეებისთვის საინტერესო წიგნების
შერჩევა.
|
VI
|
06.02.
2020
|
4
|
მოსწავლეების მიერ გალაკტიონ ტაბიძის ლექსების წაკითხვა.
გალაკტიონის წაკითხული ლექსების აუდიოჩანაწერის მოსმენა.
|
VI
|
13.02.
2020
|
5
|
მურმან ლებანიძის ლექსების წაკითხვა (ინტონაციით კითხვა)
|
VI
|
20.02.
2020
|
6
|
მოსწავლეების მიერ შერჩეული საყვარელი ლექსების წაკითხვა
|
VI
|
27.02.
2020
|
7
|
ლიტერატურული საღამოს-„პოეზია უპირველეს ყოვლისა“ მოწყობა
|
VI
|
05.03.
2020
|
8
|
რევაზ ინანიშვილის მოთხრობების წაკითხვა
|
VI
|
19.03.
2020
|
9
|
წაკითხული ტექსტების გაგება-გააზრება (რ. ინანიშვილის მოთხრობები)
|
VI
|
26.03.
2020
|
10
|
მკითხველის თეატრი-რ.ინანიშვილის მოთხრობა „დამრიგებელი“.
|
VI
|
02.04.
2020
|
11
|
რ.ინანიშვილის მოთხრობა „დამრიგებელი” ინსცენირება (როლური თამაში)
|
VI
|
16.04.
2020
|
12
|
მარტივი მხატვრული ტექსტის შეთხზვა/ჩანახატი
|
VI
|
23.04.
2020
|
13
|
„ილუსტრაციები და მოთხრობები“ ილუსტრაციების მიხედვით მოთხრობების
შედგენა.
|
VI
|
30.04.2020
|
14
|
ბარბარიზმები, არქაიზმები და ჩვენი მეტყველება
|
VI
|
07.05.
2020
|
15
|
ილია ჭავჭავაძის „სარჩობელაზედ“ ეპიზოდების ინსცენირება
|
VI
|
14.06.
2020
|
16
|
ილია ჭავჭავაძის „სარჩობელაზედ“გამომეტყველებით წაკითხვა და
წაკითხულის გააზრება კითხვა-პასუხით.
|
VI
|
21.05.
2020
|
17
|
ილია ჭავჭავაძის „სარჩობელაზედ“გამომეტყველებით წაკითხვა
|
VI
|
28.05.
2020
|
18
|
კედლის გაზეთის გამოშვება
|
VI
|
04.06.
2020
|
19
|
გაწეული სამუშაოს შეჯამება-შეფასება
|
VI
|
11.06.
2020
|
პირველი მეცადინეობა
წრის პირველ მეცადინეობაზე მოსწავლეებს გავაცანი წრის მუშაობის მიზნები და ამოცანები
წრის მეორე მეცადინეობაზე მოსწავლეებს ვესაუბრე პოეზიაზე და პოეზიის სახეებზე
მესამე მეცადინეობა
წრის მესამე მეცადინეობაზე ვეწვიეთ სოფლის ბიბლიოთეკას. მოსწავლეებს მასპინძლობა გაუწია ქალბატონმა ნანამ, რომელიც გაესაუბრა ბავშვებს და დაეხმარა მათ ასაკის შესაბამისი წიგნების მოძიებაში.
No comments:
Post a Comment